Saturday, September 3, 2011

hadiah hari raya

ni kisah last day bkeje aritu..
tau jelah minggu depan tu ramai yang akan amik cuti direct seminggu..
jadinya..ari jumaat tu jenuh gak meng'collect' hadiah..hehe


bos lagi sorang (non muslim) bagi 1 bar coklat ni...so sweet of him..setiap tahun raya pun mesti ada kasi apa2




paperbeg dari bos kami


isi kandungan dalam paperbeg bos kecik aku bagi..setiap tahun pun mesti bagi apa2 kat kami suma anak2 buahnya


angpau raya dari salah sorang manager kat sini..dia pun sama..setiap tahun bagi aku angpau..kat aku je kot..orang lain aku tak nampak pun..haha..gua special kot..:P..dalam tu ada rm50 tau (teruk tak dok intai kaler duit dalam tu..hahah)


last day keje beb..gua happy je!:P



syoknya biler rayaaaaaaaaaa!!!

No comments: