Monday, September 19, 2011

gelang lagi??

ni gelang raya aku..hahha..orang dok sibuk beli gelang emas..aku sibuk beli gelang silver ni
aku beli masa karnival puspanita kat ofis aku
ni cinta pertama aku..nengok sekali terus terpikat..
aku suka sebab design yang lain dari yang lain..
tapi yang payah sket sebab nak pakai tu kena la bermanja ngan orang mintak tolong pakaikan..hehe





amacam?lawa tak?bukan tangan aku...gelang tu laaa
iye2...jangan kutuk tangan aku yang kecik molek tu..compared ngan badan aku ..memang sangat tak padan..huhu
gelang tu aku beli ngan harga rm39 ...mahal gak..tapi dah hati suka..apa ku kisah ...hehe

No comments: