Sunday, September 25, 2011

family gathering

lepas buat makan2 pada 16 sept tu..esoknya pas zohor kami bertolak terus g klang..eh tak terus..
memula g subang bestari amik kek tempah..pastu g Bukit Gasing, PJ amik En. Mokkeri (abah aku)..pastu baru berdesup pegi ke kapar, klang..
sebenarnya kami kena g umah akak aku si alin dulu..kat jalan kopi, meru..tapi iwan selaku driver agak kemalasan..oleh itu, dia terus tuju ke umah akak aku yang 1st, ayu..
ayu buat open house merangkap malamnya tu diadakan birthday celebration untuk sesapa yang sambut birthday pada bulan itu (september)
tunggu pas semua tetamu balik baru wat sambutan ini..jemputan pun terhad kepada sedara mara terdekat dan jiran2 je..





cousins terapat..ngan mak diorg, mak anjang aku


mycintaku n akak aku kepenatan..si nafis elok behave..tido je walaupun situasi macam kena tsunami..bising ya amat..






kek yang dibeli oleh abah rania..



pak uda pun nak merasa juga potong kek..hehe

kek tempah khas dari bakal adik ipar merangkap gf baru iwan

maklong pegang birthday boy n girl..

acu pun birthday on september juga..12 sept.




sungguh kecik ati betul arr...dah sampai nak abis entry nengok 1 gambo aku pun tarak..huhu



*bawak diri*

No comments: