Saturday, September 10, 2011

damia bam2 latest..












haaaa..geram tak?

rasa nak geget2 peha ngan lengan dia tu kan

hoho...macam anak jepun

baru 6 bulan tu..tapi dah obes pun...berat dah sama dengan 10kg nyer beras..amikkkk

bukan makan apapun..minum susu ibu je..tapi ni la contoh bayi sihat..hehe

kulit je tengah alergik..takleh panas..naik ruam..jadi bintik2..merah2 lengan dia tu..

suara pun kuat..kalo gelak terkekeh2..kalo nangis jangan cakap la..1 umah bergaung dengan suara dia..


p.s: tensen je g beraya mesti soalan yang sama akan kuar..rasa nak jelir je lidah kat orang yang bertanya..tapi macam kurang ajaran pulak sebab yang bertanya adalah warga2 emas..huhu..

No comments: