Thursday, September 22, 2011

cayalah chef wan!

percayalah..ni entry aku paling pendek penah aku buat..

korang nak tau citer lebih lanjut..sila klik here

yup..everybody deserved to get some respects from us..

sapa kita nak menilai orang lain?

sama je kejadian asal kita...sumanya dijadikan dari tanah juga..takde yang special dijadikan dari tanah yang ada berlian/zamrud or tanah yang diambil dari syurga ke..

mari kita sama2 melihat cermin..lagi baik kita melihat/membelek muka kita..ada jerawat ke..lopak ke..parut ke..ruam ke..kedut ke..
compared to kita pandang muka orang lain dan berkata "eh..naper buruknya muka ko...banyak giler jerawat..ko tak cuci muka ke.."

manusia..takkan pernah berpuas hati..baiklah kita bersihkan hati dan fikiran..betulkan diri sendiri sebelum kita menuding jari kepada orang lain..

untuk renungan kita bersama..:)

2 comments:

BONDAROCK said...

bravo !!!!

BHMB said...

aku suka bc kenyataan chef wan..sgt bagus ..wlopun ppuan tu dh 2x mjanda..tp dh anak dia suka..dia nk halang pun xde pekdahnya...