Saturday, September 3, 2011

angpau peket..

setiap kali raya ni la penyakit aku..
ni penyakit pas aku dah bkeje je..
masa bebudak takde pun..
penyakit collect angpau peket yang cantik2..heheh
jangan terkejut kalo aku cakap aku takkan guna yang cantik2 ni..aku simpan..agak2 dah sampai 4, 5 tahun sok baru aku pakai..tu pun untuk orang2 yang tertentu je
bebudak kebanyakkan tak tau nak menilai benda ni..depa nengok isi dalam je
pastu buang..sayang woo nak bagi cantik2 ni kat depa..bagi yang hak biasa dah la kan..last2 kena buang gak nanti..
ye..aku sangat berkira pasal angpau peket ni..sebab aku sayang..lawa2 tahun ni nyer corak aku dapat..
bermacam bank juga ..kekawan aku kat department lama bagi..tapi yg 3 ni memang aku tak guna..simpan untuk koleksi aku..hehehe



kuning atas dari RHB Bank , bawah dari CitiBank



bank islam nyer paling cantik untuk tahun ni..ke sebab aku suka purple..terbaik!!

salunya foreign banks nyer angpau peket pun cantik2..tahun ni tak banyak bank la aku dapat..ada tak sesapa nak derma..untuk koleksi aku tahun ni..sempat lagi ni..hehe

No comments: