Monday, August 15, 2011

review - novel

aku memang suka baca novel..kat umah tu memang penuh ngan novel2 NB je..
tapi aritu aku beli gak la novel tulisan emma maizura ni
saja mencari kelainan
selain support penulis2 baru ni
eh..baru ke?ke aku je rasa baru..hehe..
tapi nengok cover pun menarik kan..
don wori..jalan citer pun agak menarik..




kisah tentang seorang gadis bernama Indah..(pelik kan nama dia)..dia dok ngan nenek dia..pastu 1 hari dia lari ke bandar sebab nak cari mak dia..tapi berjumpa ngan seorang ppuan lain yang keje as GRO..tapi GRO tu tak la hasut dia untuk wat keje yang tak baik tu..cumanya dia ni naif tak tahu ppuan tu keje apa..dia nak keje la..ingatkan waitress je..tapi 1st day dia keje dah kena kaco ngan orang jahat..dia larikan diri dan jumpa seorang lelaki..sejak ari tu dia dok ngan lelaki tu..tapi bukan la berdua..sebab lelaki tu orang kaya..ada la pembantu umah dok sekali dan sorang budak ppuan..nak tau sapa budak ppuan tu..bercinta ke diorg akhirnya?

haaaaaaaa
sila la beli buku ni ek..ending nya sangat mengejutkan la..memang korang ingt jalan citer akan ending macam yang biasa korang fikir..tapi takkk..lain..
sila la baca..sangat tertanya2 nanti..

No comments: