Sunday, August 28, 2011

novel terpakai

sekarang aku tengah beriya2 nak kumpul semua novel2 tulisan Norhayati Berahim (NB)..dah jadi die hard fan beliau ni..
so, aritu aku search segala novel2 terawal beliau ni..
alhamdulillah..dapat gak jumpa orang2 yang nak jual novel NB terpakai dan murah..
apa lagi..order la..
tak lama dah dapat..sukaaa..bertambah koleksi aku..
hajat hati nak simpan sampai tua sok biar suma anak2 cucu suma boleh baca..(sempat tua ke ko ta oiii..hhuhuhu..insya allah la ek)



tapi aku baru dapat 4 je ni..

Novel NB yang dah dapat
Seindah Derita
Dendam Yang Terlerai
Inferior
Nota Cinta Buatmu

ada banyak lagi yang belum dapat..huhu

Novel NB (yang belum ada)
Jalinan Memori
Lewat Musim Itu
Airmata Kasih
Teguh
Rindu
Hati Seorang Wanita
Noktah
Emosi
Hanya Kerana Cinta
Untukmu Segalanya
Sayang tak Terucap
Egois

kekawan..boleh tolong tak..kalo tau sesapa yang ada novel NB ni dan nak jual..sila inform aku boleh?terdesak ni..haha..sila emel aku ye..itayanin@gmail.com..
tq bebeh..tapi make sure yang list belum ada tu je ye..

No comments: