Thursday, August 11, 2011

nafis tak sihat..

sian anak buah aku yang sorang ni..
aritu mama dia mms gambo..
dia demam..1st time kot rasanya..
tapi demam dia teruk sket..
naik ruam2 kat muka..pastu kepala pun naik kulit kepala yang tebal2..
sebab panas sangat ke ek..aku kan takde anak..aku tak tau la kenapa


nengok pipi dia pun dah naik merah2 ruam


ruam atas kepala


dia kan kecik lagi..jadi asyk terbaring je..kena cukur bantal..terkopek2 kulit kepala tu..melecet..sian nengok..mesti pedih..


aku walau takde anak..tapi nengok anak orang (sesapa je)..mesti hati aku rasa kesian sangat sampai rasa hati tu sakit perit..tambah lagi biler nengok kepala nafis tu jadi melecet camtu..haihh


No comments: