Friday, August 26, 2011

makcik kayo!!

ada tak orang dalam dunia ni yang tak suka duit?
orang gila pun suka duit tau..
sempena raya dah nak menjelang ni..orang2 dept aku pun sibuk la menukar duit baru untuk raya..cer nengok bawah ni..berkotak2 ok..berapa ratus ribu ntah tahun ni nyer order..
dept aku tak ramai orang..35 orang je..masa aku kat dept lama..cecah gak la setengah juta..huhu..
tahun ni banyak lak orang tumpang order ngan aku..kira2..suma dalam 11k ok..adehh..nak tolak tak sampai ati..ikutkan takut nak pegang duit orang banyak2 ni..pegang 1 hal..nak bagi2 1 hal lain lak..tapi alhamdulillah so far aku pegang tiap2 tahun tak penah lagi short ..kira aku ni amanah gak la kan..haha


duit RM5 & RM10


RM1..


orang2 kuat yang kira duit..


aku suka nengok duit banyak..tapi aku lagi suka kalo duit yang banyak itu aku punya!!hehe

No comments: