Saturday, August 20, 2011

Lepak'ing' di Bangi Kopitiam

pas antar abah aku balik PJ..
iwan ajak lepak (sahur sekali ..tapi untuk dia jela..)..kalo dia ajak tu salunya dia belanja..
apa lagi..takkan nak tolak lak kan..haha..dia tengah kencang 'masyukk' tu..
order pun macam2..mana taknya..dah lama gak tak pegi situ..ni branch baru sebelah hospital columbia dekat jalan genting klang tu..area setapak golf range..
ikutkan nengok menu sumanya nak2 belaka..tapi sila tahan nafsu..
nengok jela apa kami order k..


roti bakar tu sedap (ni aku nyer)..tapi milk coffee special tu masya allah..pahit sangat..kuat giler bau n rasa kopi..

mycintaku makan ni je..2biji telo separuh masak..sebab pendam hajat nak makan laksa aku buat tu balik kang..


acu nyer..hot chocolate & roti apa ntah..tabur milo + susu kat atasnya..dia offer aku rasa..sahih la aku rasa sama2..sedappp..


iwan yang bersahur minum hot milk coffee n wantan mi..pun nyum3..tak offer pun kat aku..kemutu!


iwan tambah order..dia sibuk kata karipap situ sedap..tapi aku tak rasa pun..sebab aku nyer order ada lagi tak dapat..

ni aku nyer..cheong fun..ala2 yong taufu..ni sangat2 recommended...sedap giler!!



total makan ber-4 orang tak sampai rm50..sedap dan berbaloi2..

No comments: