Tuesday, August 2, 2011

episod tertunda..

ni acara yang tak dirancang..
ni masa akak2 aku turun KL..depa pakat beli kek..
malam tu ramai2 lepak umah aku..kek boh dalam bilik..
bila agak2 mycintaku leka je..terus kami sergah ngan kek ini..heheh


nampak sedap kan?coklat vanila..nyum2


budak botak kecik ni memang suka nyibuk..


kalo takde reason, jangan harap dia nak dok kat orang lain..ni nampak kek terus taknak bangun dari paklang dia..ambiklaaa..tiup jela sama2

mycintaku bukan suka potong2 kek ni..tapi malam tu dia terpaksa..ehhehhe..sama ngan aku dia tu..tak berapa suka makan / potong kek birthday..hehe

2 comments:

AKO @ retna said...

asal org besar tu yg ober ober molot nya tuh hehehehe :p

BHMB said...

haha..action kena lebih beb..:P