Friday, August 12, 2011

baju raya acu

korang dah soping raya?
aku belum lagi..nengok kat suma tempat macam ramai orang je
plus blum gaji kan..huhu..
gaji sok 17hb..baru la boleh soping2
aritu sabtu ingat nak masak2..tapi mycintaku tetiba ajak buka kat luar..bukan jauh pun..kat JJ je..aku ni pemalas sket nak g jauh2..kitorang ber3 je..aku, mycintaku and acu..yang adik2 ipar aku balik kampung..
siang tu kitorg g ofis..saja siapkan keje2 yang tak sempat buat hari keje..hehe
rajin kan..tau jela..bulan posa..baik la sibukkan diri..kang dok terbayang macam2 lak..ngehhh
kalo sampai JJ..salunya kitorg berpecah..mycintaku tu terus ke tempat mainan bebdk..aku n acu suka nengok baju bebdk..comey2..geram..
nengok ni..sesi try menerai baju raya untuk acu..haha




aku antar gambo ni kat akak aku..suh dia teka diorang tengah watpe..

hahah..antar gambo ni kendian..dia ingat bebetul la baju raya acu..sekali tu kebaya gegurl la..buang tebiat acu nak pakai baju tu..haha..ni sebenarnya aku nak belikan untuk anak buah aku..si nurin..cantik kan..geram laa






suka jamu mata tang baju bebdk...adeh la..kalo banyak duit memang sorang 5 pasang baju raya aku belikan untuk anak2 buah aku..hehe








No comments: