Sunday, August 14, 2011

acu & twin

kisah hari yang sama ngan baju raya acu tu..
kitorang tak tahu nak buka posa kat mana..
sudahnya macam malas nak menyempit2..so, masuk la ke KFC..
pastu ada sorang budak masuk..terus aku n mycintaku terpempan sat..pastu kitorg tunjuk kat acu.."tu twin ko..haha..cer nengok..kalo ko sama kulit sahih sama sebijik!"
hehe..bukan nak keji or ngata..tapi suka2 nyakat acu..
kitorang snap gambo budak tu dari jauh..pastu zoom and tnjuk acu..
ingat nak crop and letak sebelah2..tapi aku malas laa..haha..



bengang acu..disamakan ngan budak tu..



budak yang dimaksudkan..sori..tak ngata / kutuk pun..saja nak nyakat adik saya..huhu..


ala..sekali imbas je macam acu..terutama time dia tunduk makan..pastu tak sama dah..hehe..tapi rasanya dia perasan aku snap2 gambo ni..dia bagitau kat akak dia yang dok sebelah
pastu aku buat2 taip mesej..hahhahah




kalo kuar ber3..camni la jadinya..acu jela yang salu jadi mangsa sakatan (eh..words tu penah ada dalam kamus tak?hehe)..kalo tak acu..aku yang kena..so, sebelum aku kena...baiklah aku yang kenakan..hehe..jahat?tak laa..nakal je...lagipun bukan usik orang lain..adik sendiri..hehe

No comments: