Wednesday, August 31, 2011

10 sebab kenapa saya jadi blogger..



1. sebab aku memang suka menulis..HOBI!selain membaca blog orang lain

2. sebab jadi salah 1 medium untuk aku bersuara/meluahkan

3. sebab suka nak share sesuatu info dengan orang lain - yang baik2 for sure..(bukan yang mengaibkan/mengutuk orang lain)

4. sebab nak isi masa ..walau tak selapang mana..tetap nak jadikan 1 hobi pada masa lapang..

5. sebab nak biasakan menaip laju2..hehe..lagi best kalo taip tanpa nengok keyboard..dah biasa dah..ngeh2

6. sebab secara tak langsung aku dapat kawan gak

7. sebab aku rasa macam lega je biler menulis/menaip di blog..ibarat diari hati gitu..

8. sebab tak sangka ada follower/pembaca walau tak seramai mana..adalah diingatkan bahawa aku menulis bukan sebab nak kumpul follower..tapi dah ada orang nak follow..aku ok jer..

9. sebab ramai kawan aku juga adalah blogger..jadi bile baca blog diorang..aku seronok..jadi motivasi untuk diri sendiri menjadi blogger juga..

10. sebab boleh jadi kenangan untuk diri sendiri bila dah tua dan biler dah takde di dunia ini..huhu

korang lak camana?atas alasan apa korang menjadi blogger..?

No comments: