Sunday, May 15, 2011

membebel..bingit!!


#gambo ehsan google

ada org suka bebel x?
tanya je ni..mana la tau korg pun mmg hobi suka bebel ke..penyakit keturunan ke..hehe
mcm aku..x suka bebel n dibebel..
bg aku bingit sgt telinga ni kalo org dok ulang ayat yg sama je..pastu lama lak tu..
haihh..x letih ke?
bebel ni penyakit psikologi ke ek..
salunya org bebel sbb nkkan perhatian dr pihak yg dibebelkan..
ntahla..aku mmg xleh dgr org bebel..kang aku yg x tentu arah nk duduk ke..nk baring ke..jd xselesa..
dulu2 arwah mak aku pun bkn jns kaki bebel..jns ckp sekali je..kalo x buat ko tggu la situ..ada la yg mendpt blsannya..hehe..salunya kena pulas telinga ke..cubit ke..ngk la jns kesalahan apa kan..tp bebel mmg xde
berbeza ngan abah aku...haihh..kaki bebel tu..
ha..jgn la ingt bebel ni utk ppuan je..sbnrnya lelaki pun pakar dlm bidang bebel ni..
x caya?try la wat silap sket (salunya org dh kawin la alaminya pun)..mmg sehari semlm la kena bebel..heheh
tp kan..pcaya x..kalo org tu dh biasa kena bebel ngan suami/isteri dia...mmg sehari xkena bebel mst x sah..btul...ni tjadi kt kwn ofis aku..dia tu hari2 kena bebelkan suami dia..kekdg aku tanya gak..awat la hari2 dok bebel benda yg sama je..
dia kata mmg kena..kalo x suami dia x buat..pastu yg bestnya dia kata suami dia mmg suka kena bebel...haha..pelik x..tp benar...ada gak yg cmtu kann
aku mmg xleh la..bingit telinga n rasa kepala aku pening bpusing2 kalo dgr org dok bebel2..letihhh
mcm2 pangai manusia ni kan..tp tu la warna kehidupan..bygkan kalo xde yg berbunyi2..mst dunia ni senyap sunyi..mst la balance..ada yg sunyi..ada yg bising..br meriah idup..

p.s: 15 may 2011...dh genap 11thn keje di sini..alhamdulillah..semoga Allah memanjangkan rzki aku di sini n smpai biler2..amin

No comments: