Thursday, May 5, 2011

hi tea - tamu

org ptama yg smpai..bagus..sgt tepati masa..n paling lmbt kuar blk..smpai abs citer om shanti om kot ek ko dok situ diela?yg pastinya dr ujan turun smpai ujan berenti..haha






k.non n nadiah..ni anak ngan mak..bkn adik kakak tau



k.non n suami..tu tgh marah sorg anak lelaki dia..xnk masuk..dok luar nangis2..sbb nk main netbook..huhu..smpai sudah x masuk..mak dia x sdp duduk..ajk blk awal..tp smpat la aku tapaukan foods sket..sian x puas mkn depa..



satu2nya kwn aku masa sekolah yg mai..along (yg dr tepi tu..bkn yg nyengih..tu kwn along..hehe)



zehan n family..memula xdpt dtg..awal2 dh klik bgtau xleh la ada hal la..nk g somewhere la..sekali dh bosan dok umah dtg gak..memula sms adik ipar aku(yg dok dpn tv dr sisi), dia suh jgn bgtau aku..nk surprise..sekali adik ipar aku nyer reply x masuk2 dlm hp dia..tpaksa gak tanya arah kt aku kan..haha..x jd surprise..



anak2 zehan..comey2..geram2..bebdk ni suka dok umh aku..dia bisik kt mak dia, katanya umah aku ala2 hotel..blh?jauh dik oii..haha

with my kwn baik dulu, kini n selamanya..nurul..mcm ada tema lak kitorg ni..sama je lbh kurang baju tetamu n tuan umah pakai aritu..hehe..dia paling last blk..dia mmg suka dtg lmbt n blk kalo x cecah jam 12mlm mmg x sah..ehhe...sesekali dtg kan..



ramai lg yg dtg sbnrnya..ilaadha pun ada..huhu..tp mcm aku ckp..x smpat nk snap..melayan org smbil mkn bsama2 kan..br pasan yg x snap itu ialah org2 ofis hubby aku..ehhehe..
alamak..sori..bbtul x sengaja laa
tp okla..x suma dtg on the spot..diorg pun pandai dtg ikut time..hehe..so x la nmpk sendat mampat umah aku..
so kekwn lain yg x dpt dtg..xpe..aku x marah n kecik ati pun (ye ke..haha..)
faham..korg x dtg bersebab..lgpun cuti lama kan..dh agak mst ramai yg g cuti sana sini..
tp nk kecik ati ngan org ofis aku ni..sorg pun x dtg..apa cerr...nk g ngamuk sat..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..(acah je..org2 ofis aku dh bgtau awal2 x dpt dtg sbb masing2 g bcuti / blk kg..blablabla)

4 comments:

AdanyaKauUntukku said...

ampunn ye...
datang pun tak buat confirmation apa2
takot tak tersempat..
tapi alang2 sempat
dan tuan rumah kata boleh datang kan
teros saja ku terjahhhhh

BHMB said...

eh..xpe la ila..at least sudi gak ko dtg..lgpun mkanan byk lg msa tu..dtg je..no hal:)

Bondarock said...

hahahahhahaha...aku igt nk habiskan jer serawa durian ko tu ... baru balik .. hahahhahahaha

BHMB said...

hahha..byk la ko..nnt lenkali wat serawa aku bgtau ko..hehehe