Monday, April 4, 2011

maharaja lawak

x sabar2 ari jumaat lps tgu benda ni bersiaran..smpaikan 1 april aritu aku amik cuti rehat setelkan keje umah..haha..relevan x? jgn nk membongakk..hehe btul la..aku cuti rehat..tp amik la kesempatan ganti tdo..so, mlm leh berjaga..hehe smpat la msk2 ..tp best la cuti sekali sekala kan..layan tv..hehe basuh baju abs2...baju pun kering je terus lipat n simpan..xde la berlonggok je..aishh..aku mmg xleh ngk benda blonggok lama2..migrain nnt.. so, mlm tu..1 jam sblm dh siapkan diri ..pastu dok dpn tv..haha..giler semangat..xdapek nk nolong..haha
ac sebagai pengacara..?oo..sesuaii...sbb dia mmg talented..dan kelako..kalo ada gandingan dia n afdlin lg meletop kot..

kt bwh ni aku listkan nama peserta mengikut pilihan aku..or yg bjaya mencuit hati mlm tu..

pujaan hatiku..haha..dulu, kini n selamanya..mmg diorg wat keputusan yg bijak biler masuk secara group..tp johan kalo individu pun smart gak..tmbh lg kalo dia bwk watak ah chai..tp mlm tu show diorg x brp menjadi..ilang ideakah..blum dtg lg ideaka?huhu..lawak ulang tayang /pak pacak kata mamat khalid..


nabil?mmg pilihan zaman berzaman..dia kalo benda bebas mmg terbaik la..dia ada creativity..idea dia segar..*wahh..mcm juri x?:P*..cumanya kt tv kalo ada apa2 rancangan yg guna skrip je dia agak gagal di situ..huhu..mlm tu kesian sbb dia last..br je acmizal announce suh undi..x smpai 5min ac umumkan undian telah ditutup.."bang..x sompek la nk ngundi camni..alahai"hahha..suka3


aku x minat sepah..tp mlm tu dia wat lawak kira leh diterima..nsb baik mlm tu lawak dia xde main tolak2 kepala ke..aku x suka la lawak kasar gitu..hehe


R2..mlm tu bagus..mmg gelak je la ngk..tp yg si abg tu mmg dh blh berlawak cuma adik dia mcm tkulat2 nk bls..hehe..xpe2..nervous lg kot ek..


haha...lawak BALAS mlm tu mmg kelako..aku suka syuk..jd mcik karipap..haha.."abu_________ibunya di dapur"..sila isi tmpat 0.."abu mengkaripap ibunya di dapur" haha..so giler...lawak pun idea sndiri..good job BALAS!

JAMBU..gabungan Yus RL1 ngan taukeh..mmg menjadi n selamba..pembuka acara..lawak dh matang..huhu..
Man? errr...lawak dr mjlh ujang/APO? dia guna..tp still ok la..maybe baru2..warming up la kan...huhu


jihan memula mcm slow sket..xde org gelak..dh lama2 br la menjadi...layannn


ALEX ..lawak bijak..wpun mempergunakan diri sndiri..tp bagus la..at least dia x kutuk org lain..hehe...comey laa..


XN3..yg anu tu mcm x brp menjadi la...pokcu ok..ada gak selingan dialog usop whelcha ek..glemer usop..hehe


WAI...gabungan dr RL musim ke 4..kump kecik n idlan..urghh..ni sgt huru hara..aku rasa diorg xde idea...tertanya2 gak cmn diorg leh menang aritu..haihhh..kena la konsisten kan kalo nk jd pelawak ..ujung2 bgaduh lak sama sndiri..salahkan idlan..dia mmg pelupa ..mmg sekian la..huhu


xtau la apa dia wat mlm tu..x lawak lgsung..i'm sori ek..tp aku xleh terima laa..huhu..

rasanya finalis top 3 dr musim RL 1 smpai 5 ada..tp knp kump. CHAM xde?along n azrul?bz sgt kah..huhu..frustnyaa..tp leh lak taukeh masuk ek..dia bkn finalis kan?erkk..ntah..

x sbr tgu mgu ni lak..cmn performance diorg..harap2 lg bagus la..


kalo korg mmg pembaca setia majalah komik ujang n APO?..mst korg tau lawak diorg buat tu amik dr mana..sbb aku mmg pengumpul n pmbaca setia 2 mjlh komik tu..hehe..tp bacaan n lakonan mmg lain kan..kira leh layan lg la..cumanya masa ngk tu..kalo penah bc lawak tu mst aku akan ckp.."ala..lawak ujang laa.."..ha gitu la..dh x suspense la kiranya..


juri2 mmg suma ok..apek tu mmg dh agak awal2..signature tu dh kenal sgt...kasut beroda..tgn kat dada n wat degup2 tu..hehe..mamat khalid pun kelako..cumanya kalo gantikan ahmad idham ngan afdlin shauki lg best kot..hehe..opss..pendpt sy shj..hehe


**pics kredit to google..tqvm..:)

2 comments:

PUANSTOBERI said...

takdak astro warna..so, tak dapek la tenguk. huhu.
dia wat 1st 3 episod je kan kat prima. uhuksss

BHMB said...

tu la..nsb ita amik pakej family + mustika..selamat2..hehe