Friday, April 29, 2011

kisah toilet..urghhh

*pic dr google.


korg penah x termasuk dlm toilet yg bkn shj kotor...tp org x bersivik membuang bahan kumbahan secara berterabur!..urghhh...sgt meloyakan..


aku ni bknla manusia yg sgt cerewet..tp kalo bab toilet..mmg aku xleh tolak ansur la..

kalo kt luar umah..mmg aku sblm masuk toilet akan ngk dulu toilet tu ok ke x?kalo kt JJ w.maju mmg aku puas hati sgt2 sbb mmg lawa n bersih..


tp kalo toilet tu kotor..x best..berbau..dan punya mcm2 lg mslh..mmg aku xkan masuk dh la..tp..kalo dh x tahan sgt..tpaksa gak la..tu pun aku amik masa lbh sket..sbb nk cover tmpat ddk (toilet duduk) tu ngan tisu..urghhhhhhhhh


toilet cangkung xpe..xde mslh..cuma prob lbh kt toilet duduk..

tensi ok..diorg kalo mmbuang..leh x cek apa2 yg tertinggal or apa2 yg x pergi..haihh..mls nk sebut..


tp kesian la kt cleaner tu..tpaksa keje lbh lak sbb nk cuci ko nyer bahan sisaan tu..hoihhh..kalo aku, mmg x laa..kt umah aku tu nsb la mycinta rajin nk cuci..(dia mmg pembersih pun..huhu)


ni sbnrnya nk citer..aritu mycinta sms nk g toilet (kt ofis pun sms..jgn x tau..hehe)..pastu tetiba sms masuk lg ..dia bgtau ntah sapa b*r*k berterabur..abs batang2 tiang flush pun kena..dia pun x selera nk masuk toilet..hehe..aku yg bc sms tu pun aku terasa geli dh..kalo ngk apatah lg??ewwwwwwwwww


xtau la minda masyarakat kita ni ek..ntah biler nk berubah..kalo kt toilet awam pun wat cmtu..korg leh bygkan x keadaan toilet kt umh dia?tp maybe..kt umah dia ada maid..sbb tu la kot dh tbiasa wat cmtu..maybe laa



No comments: