Friday, April 1, 2011

dh xleh nk dok diam..

dh agak lama x citer psl bdk botak kecik ni kan haihh...semakin melasak n xreti dok diam bkn aku je pening ngk dia..tp mak ayah dia pun x reti nk control dia dh mkn bsepah2...dok xnk setempat.. pastu nk ayah dia dukung jela pembawakan nk dpt adik ke? ada kene ngena x?huhu..maknya due bln 5 ni..
dgn aku dia xmo..ni lg 1 mslh..aku pun x tau naper dia x nk kt aku..hehe..ngan my cinta dia nk pulak..sama2 lelaki n rambut pesen sama kot..haha..ntah..ni masa ni..dia tgh dok kan?haaa...sbnrnya sblm tu merata hala dia pegi..ni pun dia dok sat..pastu merayap blk..xde maknanya dia nk stay lama2 kt 1 tmpat.. ni ms sepupu aku kawin aritu..masa ni nk ayah dia dukung je..tp nmpk moto..nk pulak dok kt bakul moto tu..pun sama..ltk bwh merata2 dia pegi..pastu kang sket2 tjatuh la..thantuk la..haihhh..mcm2 kan..


semakin dia x dok diam...selagi tu la dia asyk tjatuh je

kang melalak la dia..meleleh air mata..

tp sat je..x reti sakit lak tu..kang pegi lg...

hmm..kekdg biar je dia nangis..lelaki kan..kena la tahan sket..elok gak dia tahan lasak..kang bsr xde la nk main masak2..auwww..hehe


sekrg dh pandai dial no hp aku..pastu kang org angkat..ntah apa2 bahasa dia ckp..pastu dia ltk fon..gerammmmmmmmmmmm

No comments: