Tuesday, March 22, 2011

wall cube & MK fatimah

rentetan dr kisah wedding aritu..
aku kul 3.30 dh gerak..mls nk stay lama2..nk tlg pun ramai sgt penanggah dh..jd blah je
sbnrnya dh niat nk g PSM Centre kt setia alam..nk g venus wall deco..kt tgkat 1 dlm PSM tu..
so, dr sana ke setia alam dlm 1 jam gak la..
aku tau psl kedai ni dlm mjlh anjung seri..
dh emel2 tanya org kedai tu psl waktu operasi..so, alang2 dh area sana..terjah je terus..rupanya tmpat ni dkt sgt ngan umah akak2 aku..

dr bwh dh nmpk...terus snap..
bkn wall deco je ada..tp mcm2 brg keperluan umah pun ada gak..siapkan duit je..smpai sana aku dh rambang mata..abs gak almost rm400 kt sini..huhu

pastu kitorg g MK fatimah kt setia alam..situ dh maju la..mcm2 tmpat mkn dh ada..starbucks drive thru pun ada..hoho

bebdk yg pantang nmpk acu..suma nk mengesel..

rojak sotong yg super sedapp..

sbnrnya aku mkn roti cheese nan + ayam tandoori..tp lmbt sket smpai..jd aku pre order roti bakar..pastu dh abs mkn cheese nan..aku order lak benda ni..rojak sotong dia bbtul pure la..sbb kalo kt tmpat lain..sotong tu diorg pakai yg sotong kembang kan?ni x..sotong btul ok...byk n bsr..sdp giler..sblm ni penah rasa tu yg aku order gak lg..
sbb x tau biler nk dtg lg kan..tp bkn la aku mkn sorg2..akak aku pun ada..jd kitorg bkongsi2 la mkn..nan aku pun aku bg dia sket..yg roti bakar acu n anak buah aku pun mkn..rojak ni?lg la byk tgn yg mengambilnya..hehehe
yg pastinya kalo kata la korg tersampai kt area setia alam ni..sila la cr restoran MK fatimah ni ye..gerenti sdp..nyum3..
oh ye..sesapa nk g beli wall deco tu..sila refer alamat ni:-
Located at One Stop Centre, Lot 5083, Off 5 Miles, Jalan Meru, Klang, Selangor.
Call 03-3392 4685 or 03-3392 4682 for enquiries

sila google map ye kalo x tau..tp klu mmg sbrang jln dr tesco setia alam..sgt sng maa

kalo korg nk g, 24 - 28 mac 2011 ni ada grand sale..masa aku g..diorg bg disc 10% je..tp still harganya reasonable..

2 comments:

PUANSTOBERI said...

humang ai..Klang tu..jauh plak nak pegi..tp kalo ke area sana leh la merasa pegi :)

BHMB said...

x jauh la reen..ikut hway DUKE..pastu kuar tol setia alam..terus je..jmpa tesco..masuk bwh fly over..jmpa mcd n giant belah kiri..kedai tu blah kanan..PSM ...bsr..tepi jln je..pegi la..tgh sale arini smpai 28mac