Wednesday, March 30, 2011

sama setema..

aku suka melayan bebdk ofis aku ni ada sekali tu..kitorg ni mcm berjanji setia je..pakai purple..ngk2 smpai ofis berlambak pakai purple gak.. pastu aritu ngk..itam putih pulak tema nyer..yg lg best..fesyen pun nk dkt sama..mcm uniform pulak dh depa ni..muka pun dh mcm adik badik..hehehe
lat n lina...pesen baju nk dkt sama..hehe..cuma lina sj xnk ikat reben bbtul tauu..kemutu! sorg lg join the club black n white..hehe...izyan kt tgh2..cute2 bebdk ni..perangai pun sengal gak sama2..ahhah


yg penting wpun depa ni suma pangkat senior exec2...tp depa x bossy..*tetiba*

hehe..abaikan je..xde motif pun ..:P

2 comments:

PUANSTOBERI said...

comey la pakai camtu.
kiterang kat sini tak merasa lak nak pakai comey2 tu. Ada takde pun kena pakai ngan skirt labuh. huhuhu

BHMB said...

sini pun diorg kata kena pakai 3pieces..tp xde maknanya pun..ramai je pakai 2 pieces..hehe