Sunday, March 20, 2011

kisah aku dan kawan..

ni bkn nk citer psl org..kalo salah citer..nnt dh jadi ngumpat..so, x elok..
aku nk citer psl aku..buruk baik aku ni..
so,bkn dlm kategori ngumpat la kan....hehe
aku bkn apa..cuma sejak 2 menjak 3 menjak ni..mcm perasan sgt..(bkn yg syok sndiri tu) ni perasan yg diri aku ni..makin ketara laa yg aku dh makin lama makin x pandai berkwn..hehe
btul..bkn la nk kata sblm ni aku ramai sgt kwn..x jugak..tp br perasan kot yg aku sejak kebelakangan ni x ramai kwn..hehe
bkn la sbb kekwn pulaukan aku (eh..tp ni aku x tau la pulak kan..kalo ada yg dgn sengaja wat cmtu..aku x mampu nk menghalang..its up to u laa)
tp aku rasa x kot..sbb aku perasan..aku yg xnk rapatkan diri ngan kekwn..
ntah la ek..knp ntah..tp aku rasa mcm penat..penat sgt nk melayan karenah org lain..
tmbh lak sekrg masing2 ada life sndiri..maybe kita saling menumpukan life sndiri smpai x smpat nk pk psl kekwn or org lain..maybe laa..
eh..tp sekrg aku nk citer psl aku kan..
ntah knp aku rasa aku sekrg dh jd anti sosial..
org kata sblm kawin ngan slps kawin mmg lain la..dulu aku aktif gak la..masuk menari..join teater..g sana..g sini..tp menjadi aku ni sng..bg aku asalkan apa benda yg org citer..aku dh merasa..that's enough for me..tp bkn suma benda la..maksud aku yg aku minat je la..
citer ttg sejarah kekwn aku..mmg dr zmn sekolah lg aku x ramai kot kekwn..kenalan ramai..
tp yg bbtul leh jd KAWAN (knp caps lock?sbb aku rasa ramai org leh jd kenalan..kalo nk jd seorg KAWAN, blum tntu..erti kata lain..kawan ialah org yg akan sntiasa berada di sisi kita..x kira susah or sng..ni bg kamus idup aku la)
aku x kisah aku x ramai kwn..sbb aku bkn pentingkan kuantiti..tp yg penting kualiti..
masa zaman sekolah rendah rasanya ada sorg 2 je yg bbtul rapat ngan aku..syazi & pam..
pastu masuk sekolah menengah ada la 5-6 org..tp yg bbtul sntiasa keep in touch ada la 2-3 org..
pastu dh keje ada la 2-3 org yg bbtul ada disisi aku ..masuk pulak dept lain..dh lama sket br la leh ngam..sekrg apa2 pun ngan org2 ofis aku..sbb diorg kepala sama je tingtong mcm aku..
aku leh rasa la yg aku seronok ngan diorg..sbb masing2 x sbr tggu time lunch nk mkn sama2..pastu dgr kelentong dr aku..or gosip2 artis..haha..smpaikan diorg kata aku ni KAUNTER PERTANYAAN..tp aku x kisah..
sbnrnya entry ni aku x fhm apa sbnrnya motif aku nk smpaikan..sbb aku just nk smpaikan apa yg tetiba je aku rasa..haha
aku x slhkan kekwn aku kalo btul diorg ssh nk kwn lama ngan aku..sbb sekrg ni mmg ketara yg aku sbnrnya x pandai nk berkwn..
org ajak kuar..aku ckp terus terang..aku malas dh..sbb kekwn aku kekdg ajak aku sorg2 kuar..
tp aku xleh la..kalo bdn aku kuar..tp kepala kt umah cmn?dh x hepi gak kan..so aku x suka org rasa x seronok kalo kuar ngan aku..
menjadi aku ni mmg jauh pandangan n imaginasi..huhu..
aku tau je ramai org bosan kwn ngan aku..haha..tp x kisah je..sbb aku rasa aku x perlu pk psl org..sbb aku ttp rasa happy..ngeh3..
cuma..maafkan aku ye kekwn..kalo ada yg terasa sgt ssh nk ajak aku kuar..or g mana2..sbb aku ni sejak kawin x suka kuar x tentu hala,...ngalahkan ada anak kcik lak kan..tp ntahla..mcm best giler dok umh..hahaha..
maybe sbb aku suka tdo kot..(ada kena ngena ke?hoho)
or aku dh jmpa kawan yg sbnr2nya kwn yg paling sesuai utk aku? iaitu MY CINTA? could be..

*entry xde motif..xde kena ngena ngan sesapa sama ada yg dh mati or yg masih idup lg..*

No comments: