Thursday, March 24, 2011

itukah rindu?

citer bmula...

aku n along pakat jd antu..nk kenakan lin..kitorg masa tu kt asrama..tp pelik..sbb lin dh
kawin..arghh..pedulikan
so, kitorg nk takutkan lin n fadil (suami dia)..kononnya diorg br kawin la..
aku pakai cik ponti (mcm k.limah btul)..along pakai pocong..
masa tu nk takutkan lin yg dok kt tgkat 3..
kt tangga..tetiba along paling blkg..n dia pandang ke 1 tmpat..pastu dia pucat giler n ckp "jom la kita blk bilik..x jd la nk takutkan lin"
aku jwb "lorr..naper nyer?dh alang2 pakai gini..jom laa..ko ni mcm pas nmpk antu btul lak.."
pastu along wat muka..suh aku ngk blkg..alamak..masa tu mmg dh meremang giler bulu roma aku..pastu tetiba........
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
aku pun terjaga..lorr...aku mmpi rupanya..

* adakah makna mmpi itu bermaksud aku sedang merindui kekwn aku seperti namanya tertera di atas?hehe..maybe..

2 comments:

AdanyaKauUntukku said...

atau mongkin..dia merindui kita.....mmm antara satu lah tuuu

BHMB said...

yup ila..either one la..hehe..aku pun mmg dok tingat kt diorg pung..huhu