Wednesday, March 23, 2011

adehh..ilang lg..

jumaat lps..aku dh pelik..apsal la si acu x bls2 msj aku..
salunya aku msj dia..suh hangatkan lauk la..suh kuarkan brg2 basah dr peti beku..suh rendam sbb aku blk keje kang nk msk..
tp dia x bls2..jumaat tu pulak blk keje terus aku g psr mlm..kol dia pun x jwb2...
nk tanya la dia nk mkn apa..tp sudahnya aku beli lauk je n msk nasi..
aku dh suspek dh..mst ada yg x kena..
blk umh aku tanya..

aku : mana hp ko?aku msj x jwb..aku kan br je topupkan..kol x jwb...blablabla (bebel sket)
acu : cicir ...(sket je dia jwb..muka selamba lak tu..)
aku : cicir kt mana? (garang2 dh..)
acu : kt cc..
aku : kan aku dh kata..kalo g cc..hp tu biar je dlm poket suar..jgn ltk atas meja..ko tu sdp2 main game,..org lalu smbil amik hp pun ko bkn perasan!(start bebel)..lg 1..laptop aku dh ada kan?yg g cc gak naper?dh la x bgtau..blabalabalabala
acu : ~diam je~

urghhh...geram btul wei..
aku rasa hp tu br setahun lbh dia pakai..aku mmg x belikan dia hp mahal2 sbb aku tau dia cuai..
terus sms adik beradik aku bgtau..suma pakat ckp cuai la apa la..(mrh acu melalui hp aku..blh??)
aku rasa dh brp kali aku belikan hp utk dia..sejak dr form 1 kitorg br berani bg dia pakai hp..sbb sng nk trace dia kt mana..

memula pakai nokia butterfly ni..asalnya aku nyer..tp ilang gak..



pastu tukar ngan hp ni..ha..ni beli pakai duit raya dia sndiri..so, xleh nk ckp apa laa..ni la yg ilang aritu..eh..cicir kt CC

ari ahad aritu g K4..belikan dia nokia c1..ni pun bkn duit aku..kbtulan pcik aku masukkan duit kebun (pusaka arwah atuk..suma anak2 dpt bhgn..kalo ank dh meninggal, cucu pulak dpt..tp kes acu ni..sbb abah aku ada lg..tp diorg bhg 2 utk abah n acu)..sebyk rm1k dlm acc aku..(sbb aku pjaga), jd gunakan duit tu jela..

kalo ilang gak pasni x tau la nk ckp apa..haihhh..nk mrh2 lbh kang sentap..tau jela acu tu jiwanya sensitif sket..
*aku sj beli yg murah2 sket..biar xde function sgt..kang koya (tau x makna?tanya ore kelate kalo dok tau) x wat keje sekola..lgpun murah2 ni..ilang xde la ralat sgt..huhu

No comments: