Saturday, February 12, 2011

pokok apa ni ek..


sapa tau ni pokok apa ek..
memula ingt pokok serai..
tup2 ngk ujung ranting tu ada buah mcm nenas..
mini nenas ke..
pelik pulak aku rasa..apa fungsi pokok ni agaknya ye..kagum pulak..hehe
iklan:- happy bday utk suma yg sambut bday pada bulan feb ni..
1. anak buah aku yg sulong...nurin yusra..(2 februari)
2. wati ..officemate ...(3 februari)
3. adik ipar..hazril a.k.a dikyang (7 februari)
4. erra fazira ..(9 februari..mmg aku ingt bday artis fav aku ni..ahaks)
4. adik aku no 5..am (12 februari..arini!)
5. anak buah belah my cinta..haziq (13 februari)
6. adik ipar aku..yg tgh blaja kt uitm alor gajah..diknot..(18 februari)
7. kwn aku masa bteater dulu..farraliza..(22 februari)
dan bakal anak buah yg masih blum nk kuar lg..hehe..maybe in feb juga tu..haishh..pokai aku cmni..ramai sgt sambut bday bln ni..hehehe

No comments: