Wednesday, February 16, 2011

nasi lemak yg pelik..tp sedap + berkhasiat

isnin lps rzki aku murah..pg2 ngk ada org ltk nasi lemak..pemberian seorg kwn yg dh pun transfer ke dept lain..tp tharunya sbb masih ingt kt kitorg kt sini
memula ingt dia bg nasi berlauk..
pastu bau mcm ns lmk..rasa pun ns lmk..
sah ns lemak..tp awat ada sayur cmpur..?haha..tu la uniknya..
1st time ni aku mkn ns lmk ada sayur cmpur...korg penah mkn x?
bagus la org yg buat ni..kalo mkn nasi lemak je ..tu menu x sihat..
tu yg dia boh sayur campur..bg neutralkan blk ...wah..pandai2 je aku kan..tp btul apa..
bagus gak konsep cmni..leh wat bisnes...
sedap dan menyihatkan..haha

4 comments:

Mya said...

tetiba mcm pernah nampak nasi lemak ini. adakah org yg bg itu dr RSA?

BHMB said...

mya..ye..tp kwn aku tempah dr org RSA tu la..sgt peka la mata ko..hehe

Mya said...

sbb masa aku mula2 mkn aku macam wah! nasi lemak tapi ada sayur2an yang meriah...
memang terbaik kan..

BHMB said...

aah..tp kalo sambal lbh sket n ltk ikan bls ada lg sedap