Saturday, January 1, 2011

selamat tahun baru..01012011

semoga thn baru 2011 ni mmbawa 1000 kegembiraan utk kita semua..
cuti2 ni aku x wat pepun..
tp menghabiskan sesi bacaan novel2 yg dibeli secara berlambak2 kt MPH aritu..hehe
sgt best la..1 novel 1 hari abs di baca...ni aku smpat snap yg 3 novel je..
sbnrnya sblm tu aku dh baca MURNI KASIH & HUJAN PUN MENARI by NB
sblm2 tu aku bc gak HARGA CINTA by kusyi hirdan..
suma pun best2..

ni yg aku br abs bc ..aku dh start kumpul novel2 tulisan aisya sofea pulak

sj nk variasikan koleksi aku..xdela bias sgt ngan NB je kan..hehe

tp yg paling best aku baca..tu...novel NORA ISMAIL..

DAN..CINTA PUN TERSENYUM..super duper best..giler ah..nangis baca..

serius..sila la korg beli kalo x percaya..aku dh promo kt 1 dept aku ni..hehe

smpai 2, 3 hari aku dok terbyg psl watak utama citer tu..ERVAN..adehh..kronik aku ni..

stop3..

dh melalut2 lak..hehe..apapun..HAPPY NEW YEAR 2011!:)

No comments: