Wednesday, December 29, 2010

dh abis dh..huhu

~mr emile~

td merupakan last class utk kitorg..sedihnya..
sepnjg tahun selama 2 hari dlm semggu...1 jam setiap sesi..mengadap muka trainer ni..
suli (kwn sekelas) aku kata mamat ni ensem..haha..bg aku..so-so laa
kira leh la jamu mata sket2..ngehhh..
yg penting sbb apa yg kitorg blaja spnjg tahun tu..
tp mmg la seronok kalo tukang ajarnya cantik/ensem kan..kira bonus..haha
sbbkan kelas td yg terakhir...kitorg pakat2 belikan dia something..tu tugas suli n mya
rajin depa ni..
aku pulak masa tu mmg mem'bz'
sbb ujung thn..biasala kan..suma org pun cuti2 msia..abiskan cuti masing2..jdnya sapa ada kt ofis..kena relief la keje org yg bcuti2 tu..huhu..sgt malang..:P
tp dlm bz2 tu..smpat gak curik masa nk dtg kelas last ni..sbbnya pasni x tau dpt jmpa emile or not..huhu..kalo ada mkn2 masa tu lg best..:P
see u later2 eh emile..haip, xyh nk try ngorat dia..dh kawin pun mamat ni...
hehe

1 comment:

yayunk khai said...

Mr emile msa sy jmpa dia msa sy dalam Latihan Idustri kat company internexia tahun lepas. Xsngka jmpa sini hihi.