Monday, November 1, 2010

wedding..

semlm g wedding kt Kg Jaya Setia ...berjuntai bestari ..nama asalnya batang berjuntai..which is kg arwah mak aku..
x pergi x boleh lak..sbb ayah pengantin ialah ofismate aku..anak dia lak kawan aku..haha..xde reason lak kalo x g..lgpun kitorg nk paw ayah pengantin ni..huahuahua
btolak dr umah seawal kul 10lbh...pg2 tu..sbb takut jem..haha..ayah pengantin ni..kt ofis kitorg pggil dia 'uncle'...menghormati laa..dia tu pangkat ayah2 kt kitorg yg masih muda ni..ahaks..perasan!kekdg kitorg pggil dia YB..cehhhh
tp tu doa tu..mana tau kan 1 hari dia dh bsara..dia dpt jd ADUN lak ke..hahaha...amin3
sampai2 je dlm kul 11 lbh ngk mmg dh ramai org..kt kg mmg awal kan..huhu..tu pun nsb awal2 dtg..dptla tmpat..pas kitorg mkn..ngk lg ramai dtg n dtg..x cukup tmpat..aishhh..bbtul YB!


ns minyak..xtau ada kambing..berpusing kepala aku masa blk tu..arghhh


kwn aku..mariah..n suami..

1 majlis..2 pengantin..adik mariah (ppuan gak) pun bersanding pada hari yg sama

amboii..ngk org seronok dpt angpau...haha..sori uncle..:P

blk tu tgolek...sbb pening gilerr...arghhh..tobat mkn daging kambing!!

No comments: