Friday, November 26, 2010

sandal anggur

ngk sandal ni..unik kan
mcm2 kaler pulak tu
kalo aku...bkenan gak..tp xleh pakai..nnt tersepit kt jari2 yg bengkok ni..haha
abs merah2 jd nyer..
mst cute je sapa yg beli n pakai sandal ni..org2 yg berani berfesyen..salute to u all..
sanggup tu bersakit2 semata kerana nk cantik..hehe
sesapa yg bkenan akan sandal ni..sila la pegi ke JJ w.maju ye..(eh..promo free lak..haha)

3 comments:

PUANSTOBERI said...

kalo stoberi, yes I am..mmg akan beli. tehehehhee...

AKO @ retna said...

yey hanya kat JJ je ada jual coz aritu ako g kat JJ setiawangsa,,, bawa plak si abin, abs nk di petiknya anggur tu hahaa seb baek x tercabot, klu tak, x pasal2 ako kena beli & pakai hehee

BHMB said...

reen...jap nk bygkan kalo buah stoberi menjadi modal utk sandal..hehe
ret...haha..kalo petik pun x tercabut nyer..hehe