Saturday, November 13, 2010

P.E.N.S.I.L


ahad lps kul 3ptg ada ulang tayang filem PENSIL ni..lakonan n arahan M. Subash..

xsilap aku last year kot masuk panggung..tp x brp mendpt sambutan..filem2 yg kurang mendpt sambutan ni kekdg bkn sbb x best...tp yela..maybe penonton ni jns ngk filem x suka memerah kepala otak agaknya..suka citer yg mereleasekan tensen je kot..

aku pun x tau biler filem ni main kt pawagam..tp aku rasa mcm sat je promo..or xde promo lgsung masa filem ni kuar..

maybe bajet kecik kot..tu yg promo pun ala kadar agaknya

tp aku beli DVD citer ni...tp syg..sbb aku ngk dh lmbt..dvd aku beli tu tersekat kt tgh2 citer..xleh nk tukar dh la kan..rugi2..resit pun ntah ke mana aku cmpak..huhu


mujur ada org yg prihatin gak..sbb sudi tayang kt tv..huhu..jd merasa la ngk...rasanya dh bbrp kali gak aku ngk citer ni..sbb kt astro/tv3 masa raya pun ada kot diorg tayang..

serius..mmg sedih..xtau la knp filem bagus cmni x laku di pasaran..

wpun pelakon xramai..tp aku rasa suma yg berlakon watak2 diorg sumanya kuat2..menghayati watak2 btul laa..smpaikan watak jalil hamid dlm citer ni..bbtul korg akan rasa dia ni giler btul la..masih terbwk zaman bebdk dia smpai dh tua...

yg pelakon utama yg cacat tu pun..mmg mcm cacat btul..

tp mmg filem yg bermesej la..wpun watak utama tu cacat tp dia pandai berusaha..jaga mak dia wpun bkn mak kandung..hmm

ada lg x filem2 cmni..selain filem2 arwah yasmin ahmad?

No comments: