Monday, August 23, 2010

part 2 - mlm berinai

ketibaan pengantin



am jd pengapit bidan terjun


di pelamin



ayah pengantin ppuan merangkap pcik aku


mak pengantin ppuan


mak n ayah pengantin lelaki..jauh dtgnya..dr sibu, sarawak..


abah aku..



with pengapit bidan terjun



with shima..adik pengantin




with am, adik aku


pengantin ppuan yg sgt sweet..aku jatuh cinta btul ngan songket kaler baby blue itu..huhu



pengantin lelaki yg dipaksa senyum smpaikan dia ckp naik lenguh rahang muka..hehe





tukar baju gaun utk potong kek







suap menyuap..



ngan parents masing2



pengantin yg kelaparan..pas salin baju terus ngadap mknan

ada org yg menghilangkan gian berkaraoke..hehe..xpe..bg can


sbnrnya ada 1 lg persalinan aku x amik gambo..

sblm pakai songket baby blue tu..ada lg baju diorg pakai..baju Jawa..tp aku masa tu tgh bertungkus lumus siapkan menu utk jamuan berinai tu..aku sponsor sambal belacan n ulam2..maklumlah..aku n adik beradik org penting..masing2 bz la tlg apa2 patut..sudahnya dpt amik gambo yg songket n gaun je..huhu..terlepas sudaa..

TBC...part 3..bersanding time..tp aku skip dulula kot..byk entry tertangguh ni..huhuh

No comments: