Sunday, September 26, 2010

mkn2

semlm aku wat mkn2..tp bkn la open house..

sbnrnya kekwn sekolah aku nk dtg beraya kt umah..iaitu lin & along

tp alang2...my cinta pun ajak gak kwn2 ofis sepermainan pingpong ngan dia..

tu pun memula mcm 5 org...last2 yg dtg 2 org..diorg tu sesi mlm

aku ajak gak sepupu aku..yg dok kt umah aku beli tu..dia bwk 2 org kwn dia..

pastu aku ajak ila & adha serta anak2..diorg ni wajib dijemput..sbb dkt sgt kan umah..kalo x dtg mmg la akan amukan aku kt diorg ni..haha

last but not least..kwn baik aku..nurul..ex ofismate..now dia pensyarah kt Uitm..

umah aku ni kecik je..ikutkan ati nk ajak ramai gak..tp tgu la nnt aku pndh umah bsr sket..br ajak ramai2 ek..so, sesapa x tau psl ni..jgn kecik ati..

lg pun mmg aku fokus pd sesapa yg dtg tu..leh la borak2 n layan lbh2 sket..kalo jmput ramai2..sure xdpt layan elok2 kan..sian kt diorg gak..



menu aritu...aku msk ns ayam, mihun sup & ns impit n kuah kacang..

tetamu pertama..kekwn aku la..ngk along..dh mkn kenyang mula la terlentok sana sini..hehe

lin lak sibuk suapkan ns ayam kt anak dia..

fadil [suami lin] tgh interview my cinta ttg koleksi mainan2 dia..

ila & adha serta anak2

my cousin n kwn2..yg specky tu ialah aza, sepupu aku

antara yg terakhir dtg n terakhir gak blk..hehe..dia ni kalo dtg umah aku..mana cukup 1 jam..dia smpai dh kul 6..blk kul 10mlm!haha..borak x ingt2


tq pd yg sudi hadir..aku mmg x wat open house..kalo ada kekwn nk dtg just bgtau..nnt aku akan msk la apa2 utk dijamu..tp sdp ke x tu x jamin..ahaks..

2 comments:

s2m3r said...

nampak kurus plak dalam gambar nieH..ha ha ha.........puan ita..thanks..sodap makanan hari itu..kenyang sampai malam lah kite org

BHMB said...

tq ila sbb dtg..sapa yg nmpk kurus..?oo..ko ek..eleh, sbb pakai baju kaler itam..(statement jeles..haha)