Thursday, September 9, 2010

berbuka posa @ rasaMas

masa bln posa aritu..aku, lin n along berbuka posa sekali

punyala ssh nk kumpul kekwn skola aku ni kan

aku ngaku mmg aku pun ssh gak

ssh nk gerak g tmpat jauh2..sbb aku xde keta lg..insya allah..ada rzki thn dpn la kot

kesian kt kekwn aku yg sggup turutkan kehendak aku yg nk berbuka tmpat yg dkt2 ngan area umah aku je...sbb sng aku nk vrooom ke sana..hehe..tau jela..bln posa ni...jln sure jem di mana2..jd yg paling sng merempit jela kan



us..aku,along & lin

me n my cinta


lin n hubby, fadil



along & lin (adik) n anak buah (x kelihatan pulak..huhuhuh)

utk org yg dh berkahwin je..hehe..sori along..




ha..tu anak buah along..melalak nk naik keta bebdk tu..

sbnrnya plan nk kumpul seramai yg blh..tp yg BOLEH pun..3 org ni jela..haha..

tp mmg dr sekolah pun..kitorg ber3 je yg salu contact2..yg lain tu bkn x contact lgsung..tp masing2 ada komitmen sndiri..ye aku fhm..sbb aku pun pas kawin sket sebyk dh sengaja menjadi antisosial..hehe..bkn sengaja..tp pertmbahan usia gak kot..sbb dulu masa bujang dh huha2 sana sini..ni dh kawin dok umah lg best kot..sbb leh byk2 rest..
insya allah..ada rzki dan kelapangan..leh organise lg benda cmni..

No comments: