Saturday, August 28, 2010

bazar setiawangsa

aku ingtkan bln posa ni leh la nk wat entry hari2 psl menu buka posa..tp nan adoo masanya kan


yela..aku hari2 masak utk bln posa ni...kekdg complete nasi n lauk2..kekdg masak nasi je..lauknya beli..kekdg beli jela suma tu biler xde stok brg bsh dlm peti tu dh


ikutkan mmg la mls giler nk masak..tp sbbkan my cinta tu mmg nk masakan aku gak kan..air tgn isteri tu mmg bg penangan yg besar tau..jd, ikutkan je..sonok sbnrnya biler ada org mkn apa yg kita msk..smpaikan apa aku msk..aku x penah mkn pun sbb dh kenyang amik bau n rasa..tp bln posa ni..selawat jela time msk tu..sbb xleh rasa kan..tawakal je..insya allah..xkan termasin or terlebih perasa gitu..


my cinta tu bkn sekadar nk mkn ns n lauk je..tp kekdg dia request kuih2 or side dish gak..


cthnya aritu..dia nk roti telor berkeju..wahh..dasat kan penangan posa..hehe..mcm org ngidam bunyinya...


tp bendanya sng okla..


sblm tu kul 3.30 ptg lg kitorg dh berjln ke k4 w.maju n bazar setiawangsa..mencari benda mkn lain kot2 menarik perhatian..




sng je nk wat roti telor berkeju ni..korg lapiskan 2 keping roti.ltk keju di tgh2..pastu celup ngan telo yg dipukul..kendian grg atas kuali leper..kurangkan minyak..or else xyh guna minyak lgsung..gunakan butter..

di bazar setiawangsa kitorg beli ni..



ns ambeng utk aku n acu..


lauk2 yg dibeli..ayam percik, begedil & paru grg bcili


ayam pandan yg dibeli kt k4..n murtabak singapore ..kalo dpt mkn time panas2 lg best kot..huhu..knp la bln posa je diorg jual?kejam..

thn ni x rasa sgt kemeriahannya la..baik utk bln posa..merdeka or raya sekalipun..naper ek..

No comments: