Sunday, August 22, 2010

part 1 - majlis pernikahan

ha..ni la dia..

kisah cousin aku berkawin..pada 1 ogos aritu..

ye..dh nk basi...aku br smpat nk uplod gambo2 ni ha..dh bkurun dok dlm kamera aku tu..huhu

cousin aku ni bkn normal..dia OKU pendengaran..rasanya aku penah citer kot psl dia..tp kt blog lama..aku pun dh ilang ingatan dh..

aku dr semlm nyer dh bcuti..temankan cousin aku ni g spa..ngan aku sekali la kan..alang2 tggu..biar diorg tgu aku sekali..hehe

pastu..esoknya pas asar majlis pernikahan beliau..

nk ngk transformasi sebelum n selepas dimekapkan?

aku pun tkejut ngk..sbb yela...naik seri sgguh muka dia..kalo org lain ngk mst x sngka beliau ialah OKU pendengaran & bisu kan..



gambo dia masa adiknya btunang last year..gambo x mekap..


gambo pas mekap


aku suka sgt ngan hiasan tepi kepala dia tu..



with pengapit time nikah..haha...ngan aku la..merangkap jurubahasa tau..jgn memain..


pengantin lelaki..


sedang di latih oleh jurubahasa bertauliah..


sedang di akad nikah..kelako sgt masa ni..tok kadi dh genggam tgn..pastu saksi2 ckp..kalo genggam tgn dia..cmn dia nk bls guna bahasa isyarat..haha


majlis batal air sembahyang..sarungkan cincin


dh bgelar suami isteri yg sah..



masa ni aku la tukang ajar pose2 ni..haha..diorg pun tggu je arahan aku..bagus..hehe..



with aku n family..masa ni tgh mkn2..jd korum adalah x cukup..
tu je utk part 1 ni..gambo adalah byk..tp aku pilih mana yg perlu shj ye..
tgu part 2 lak

No comments: