Thursday, August 12, 2010

kita keje OVERTIME!!

mgu lps aku sgt bz..ada conference la..ada event la..x cukup waktu ofis yg dh ada..tmbh lg smpai kul 2 pg baru balik umah..huhu

tp bkn salu kan dpt peluang overtime ni..alang2 dh ada..zasss jela..

kebetulan ada seorg kawan mintak tlg OT kt dept dia..ada keje2 pengedaran CD ke sekolah2 seluruh msia..

aku OT kt dept aritu on 3 aug..kira balik dr ofis kul 2pg...kul 8pg dh dtg keje blk..penat woo

pastu wat ot kt dept kwn aku tu lak 4 n 5 aug..ikutkan mmg xnk..sbb letih x ilang lg..
tp pkkan kwn aku tu..sian lak..okla..kitorg plan nk stay smpai pas mgrib je..tup2 hari ptama mmbawak ke jam 10mlm..

hari ke2 lak smpai kul 10.30mlm..tu pun sbnrnya x abs lg..tp sbb ada brg2 yg dh abs..xdpt la nk smbung keje..

hari ptama tu..kwn aku beli pastries je..kt kafe bwh ni..tp air adalah pelbagai..senak perut minum air mcm2 kaler ni..
pastu hari ke2 merasa la mkn best sket..kami mkn DOminoS..sedap..suma adalah licin..sbb sambil wat keje..sambil borak..angin masuk..sure perut pun jd lapo kan..tu la kena ada mknan..hehe
ni jela yg smpat aku snap masa hari ke2...hari ptama tu aku x cukup tdo..jd kepala adalah mamai2..
kwn yg tidak mau dikenali..






piza DomiNos..our dinner..sdp2

yg btugas...farah, my cinta n pian..gambo aku xde sapa nk offer snap..sian kan..huhu

untung kan keje 1 ofis ngan suami sndiri?leh OT bsama2..hahaa

No comments: