Saturday, October 1, 2016

still together

sejak tak seofis ngan diella..kalo aku UP psl kuar mkn ngan dia mst ada yg akan tanya..biler nk pi ngan dorg pulak..ok, satu2 k..aku pulak jd secretary diela kt sini..haha..tukang arrange lunch session ngan dia..ye, tau ramai yg syg dia kan..heh..so ngan Puan Normaya ni pun dh lama gak berjanjian..kitorg mmg dh lamaaaaaaaaaa sgt kenal..tp biasala kt ofis masing2 ada kekwn sendiri kan..tp takde la gaduh2 ke apa..ada gak kitorg sesekali bergosip2 tu..heh..ni bukti kami dh lama kenal..dr zaman gonjeng2..eehhe
diela mai amik kami kt ofis..ala..ofis dia pun bkn jauh nau..dkt je..terbersin je dah sampai..ok, tu tipu..ahaha...decide mkn kt sunway putra je..dkt n sng nk decide mkn apa..tp tak senang gak la..dh sampai situ jenuh nk fikir mkn apa..akhirnya maya ajak mkn sushi king..aku sedikit prejudis la sbb tak penah mkn kt situ ..takat mkn sushi penah la ..rupanya diela pun cmtu..pastu setelah diyakinkan oleh pn maya tu..okla..why not kan..try something new katanya..walhal dh lama kot benda alah ni..haha
amik set yg ada tempura udang ni..
ni tak tau apa benda..ada tofu n isi ketam dlm tu..sedap gak tp muak sket
miso soup
ni adalah chicken..tp sedap..walopun dia ltk mcm sos salad tu..apa ntah namanya
rancak nau depa borak
tu tgh tunjuk apa la tu..hehe
muka pasrah kena tadah telinga nk dengar..hehe
air apa ntah di diela ni order
dh lama tak jmpa..kasi can dorg update citer
sementara tu kita selfie jela sorg2..haha
aku order orange yakult..sedap
-US-
dah kenyang moh balik..dok gelakkan maya sbb gaya mcm mokcik2 yg gayat dok dlm keta..hehe

tq kt maya sbb banje...semoga bertambah murah lg rezeki mu lps2 ni ye..aminnnn

No comments: