Friday, October 7, 2016

myvita-ku

myvita sakit lagi aritu
salah aku..huhu
nk reverse..termasuk gear P..amik ko terlangkau besi tu..abis terseret bumper depan..huhu
anto kt bengkel area umah je..
sbb adik ipar aku pi situ servis mcm ok je..walopun mahal tp puas ati katanya
so lets try
tgh repair
byk ar pulak kena ganti..huhu..dok pusing kepala sbb pk duit yg bakal keluar..
fuhh...lega..sbb mycinta belanja..OKB la katakan...pastu suh servis semua skali...byk betul kena ganti barang...yg aku g servis kt perodua tu...rupanya byk dorg caj ganti tp sbnrnya tak ganti pun..hmmm..cmn tu? caj mahal2 tp tak ganti pun..ingtkan dorg ni saja nk memain..ngk brg2 tu mcm berkarat suma..so aku rasa btul gak la kot..huhu
balik tu sebagai tanda terima kasih..masak la sedap sket..haha..paprik ayam je pun..puii
ikan sardin goreng
cendawan grg tepung
ulam timun jepun
repair tu dlm 1k je kosnya..tp sbb servis skali...suma skali around rm3k lbh...ok la kot...bwk keta sekrg pun leh beza la rasanya..sedap je..rasa smoothh..hehe

No comments: