Tuesday, October 4, 2016

misteri viva putih

sebelum balik dr Kampung..sempat pi belikan dress utk minah ni..nk pakai utk majlis nnt..majlis apa? tgguuuu

misteri bermula..
kami bertolak dr kampung dlm kul 6 lbh kot..x sure time tu..sbb byk sgt stop..haha
lps tu..dlm 7lbh (lps maghrib...kitorg dh lps tol bentong..masa ni la..kejadian bermula)
tetiba byk keta n keta2 jd slow..aku ikut lane tgh
lps tu..ada keta viva lane kiri jln slow & bg signal kecemasan..
aku dh merungut2...aku ckp cmni "apa la bg signal kecemasan tp berjln..signal kecemasan kena benti la ..dok tepi tu"
sejurus ckp cmtu..aku pun hampir melepasi keta tu...
saja aku bwk slow sbb nk ngk sapa driver nyer
lps dh nk sampai tu...aku n mycinta dua2 pandang kiri...
zaapppppp...terus mcm tersentak
sbb tingkap nyer terbuka...mmg saja nmpkkan apa yg ada kt dlm..
pastu..yg paling menakutkan..takde DRIVER..takde co pilot..takde sapa pun dlm keta tu...
terus kitorg dua2 pandang dpn n lajukan keta..
dr cermin pandang blkg tu aku pandang keta tu..mcm dh takde..ke mata aku yg tersilap pandang
bulu roma jgn ckp la..mmg merinding je ...dua2 senyap sampai la tol gombak
baru aku tanya mycinta..
dia pretend mcm takde apa jadi
lps tu kitorg decide terus pi dinner je terus kat wangsa walk
1st kedai kitorg masuk tu la kitorg terus tuju...mls nk berjln2 dh
masa tgh mkn tu baru mycinta citer..eh,..lupa..masa ni dik ayu pun ada...tp masa kejadian tu dia tgh tido..so kitorg dok citer la kat dia..

mkn kat sini
dik ayu amik set ni
aku amik set ni
mycinta nyer
add on
lepas kejadian tu..mmg lama gak kitorg tak blk time cmtu..
sama ada pagi..or lps lunch
serik weh!


No comments: