Saturday, October 8, 2016

engagement day : my 5th brother

akhirnya
am dah pun jmpa suri hati dia
tak dengar soksek2 pun..tau2 je nk bertunang
pulak tu dpt org pahang gak tu
aku dpt org bera...iwan dpt org pekan..now dia dpt org temerloh/jengka
heh..senang nk pegi sbb skali jln kan kalo aku blk kg..hehe
sbnrnya perancangan bertunang ni tak plan btul2 pun
just am bgtau nk pi kenal family..pastu risik terus tetap date nikah
yg pegi pun mmg sefamily aku je
tak bgtau sedara lain pun
walopun cmtu..tetap la buat proper hantarannya kan
ikut adat la
bakal pengantin
bekas cincin
buah2an
hantaran bunga + coklat
wajik sirat
bunga rampai
tat buah
cuppies
aku nyer keta mmg takde sapa tumpang sbb mmg semata2 nk bwk hantaran je..heh
mini pelamin
:)
belah ppuan pun tak ramai..family terdekat je
kami2 je ..
hantaran belah ppuan
selesai sarung cincin tunang + risik
tu bakal adik ipar kita
lelaki pun dpt cincin
ngan abahnya
kena usik sbb dok jauh nau
dh selamat menjadi tunangan org
with our family..ni je yg dpt ikut..kurang lg 2 org..acu tgh study..iwan lak isteri tgh sarat
pulut kuning + rendang
buah2an
brownies apa ntah..tp sedap pulak..bakal pengantin buat sendiri
bekas cincin
sirih junjung ngelat...sbb pakai daun sirih tipu..heh
kain pelekat lalalalala
coklat
doorgift..
bakal adik ipar kita
bila mana ko nk selfie..tp tetiba ada gak yg sibuk nyelit..pasrah!
muka ahkak pengantin yg kepenatan..dh la keta kena block..haha

alhamdulillah..dh selamat 1 fasa
insya allah kalo takde apa aral...dorg akan dinikahkan pada hujung bln april nnt..
doakan semoga jodoh dorg ni berpanjangan..aminnn

No comments: