Sunday, October 2, 2016

KAYA Kopitiam

jumaat 30 sept tu..keje aku mkn je..pagi bos banje ...pastu g lunch ngan diela ngan  maya..pastu balik dr keje..siap2 terus balik kampung pulak..singgah dinner kt KAYA kopitiam kt petronas bentong tu..aku kan mmg suka makanan2 kt situ..sedap..sila singgah k kalo lalu kt situ
muka kelaparan
ayu lg hebat..mkn nasi lemak rendang ayam..tp serius la...sedappp
set ni mmg WAJIB aku order
amik side dish roti bakar ngan butter + gula.terkenang memori masa kecik dulu2
mycinta order spagethi je..meatball tp katanya mcm bebola bakso je..heh
yg ni dia kata tak menepati citarasa sgt..tp abis je aku ngk...hehe..kelaparan gak la tu

Saturday, October 1, 2016

still together

sejak tak seofis ngan diella..kalo aku UP psl kuar mkn ngan dia mst ada yg akan tanya..biler nk pi ngan dorg pulak..ok, satu2 k..aku pulak jd secretary diela kt sini..haha..tukang arrange lunch session ngan dia..ye, tau ramai yg syg dia kan..heh..so ngan Puan Normaya ni pun dh lama gak berjanjian..kitorg mmg dh lamaaaaaaaaaa sgt kenal..tp biasala kt ofis masing2 ada kekwn sendiri kan..tp takde la gaduh2 ke apa..ada gak kitorg sesekali bergosip2 tu..heh..ni bukti kami dh lama kenal..dr zaman gonjeng2..eehhe
diela mai amik kami kt ofis..ala..ofis dia pun bkn jauh nau..dkt je..terbersin je dah sampai..ok, tu tipu..ahaha...decide mkn kt sunway putra je..dkt n sng nk decide mkn apa..tp tak senang gak la..dh sampai situ jenuh nk fikir mkn apa..akhirnya maya ajak mkn sushi king..aku sedikit prejudis la sbb tak penah mkn kt situ ..takat mkn sushi penah la ..rupanya diela pun cmtu..pastu setelah diyakinkan oleh pn maya tu..okla..why not kan..try something new katanya..walhal dh lama kot benda alah ni..haha
amik set yg ada tempura udang ni..
ni tak tau apa benda..ada tofu n isi ketam dlm tu..sedap gak tp muak sket
miso soup
ni adalah chicken..tp sedap..walopun dia ltk mcm sos salad tu..apa ntah namanya
rancak nau depa borak
tu tgh tunjuk apa la tu..hehe
muka pasrah kena tadah telinga nk dengar..hehe
air apa ntah di diela ni order
dh lama tak jmpa..kasi can dorg update citer
sementara tu kita selfie jela sorg2..haha
aku order orange yakult..sedap
-US-
dah kenyang moh balik..dok gelakkan maya sbb gaya mcm mokcik2 yg gayat dok dlm keta..hehe

tq kt maya sbb banje...semoga bertambah murah lg rezeki mu lps2 ni ye..aminnnn

Friday, September 30, 2016

lunch treat

bos baru nk banje makan..dia tanya nk mkn apa..bebdk ni suh tanya aku..blh?
kalo tanya aku mst la ikut tekak aku kan?
so tanya dia kitorg nk order wong solo blh tak..dia kata ok..haha..so, lets la kita
tp mana cukup mkn nasi wong solo je..harus la ada side2 nyer..so tugas aku ler tu order kuih2 tmbhan
tamak sgguh!

popia sira
kuih koci
my fav..kuih keria
yg ni paling win..sedap ok!! pau sambal
order sago shake dr kwn ofis
kol wong solo kampung bharu placed order..pastu g collect je..siappp
kalo ada sesapa nk order kuih2 tu..sbb nmpk sedap kan? mmg sedap uols..
korg masuk web ni :- geraikuih

Tuesday, September 27, 2016

dtg balik

semalam tu balik kul 2 pagi kan..esok nya mmg lewat la bgnnya..beli brg2 nk masak terus pi PJ balik..masak2 utk makan ramai2 ngan abah
ayam perap madu ni ada 2 ketoi je..sbb aritu iwan bwk lps tu boh dlm peti ngan harapan abah aku akan masak..tp xde ye..abah aku tu kalo dok sorg2 mmg tak masak la jwbnya..oleh itu mari la kita clearkan apa yg ada dlm peti tu
aku masak ketam bercili..dh lama tak mkn ketam
kailan ikan masin
ikan caru bako

paling ditunggu2..tp jenuh betul nk menyiangnya..makan sedap la